Lørdag 13.juni tar vi en dugnadsdag der vi tar en vårpuss på stier og skitraseer og andre trivselstiltak i regi av Tomtvasslaget.
Oppmøte lørdag 13.6 kl. 10:00 på Grantangen (Grillhytta på sør-øst sida av vannet).
Ta gjerne med eget egnet utstyr for grusing, krattrydding og skruing av klopper (Spade, krafse, øks, sag, batteridrill).
Tomtvasslaget spanderer kaffe og noe å bite i.
